Insights

Weet jij wat de 'job-to-be done' van je klanten is? Wat hun grootste uitdagingen zijn en waar ze echt blij van worden?

Effectieve marketing en innovatie begint met inzicht in behoeften en wensen van je klanten. Maar ook met kennis van de markt en het ecosysteem, concurrentie, leveranciers, substituten, trends en ontwikkelingen (PESTLE) die je business beïnvloeden. Hiermee kan je betere beslissingen nemen, meer waarde creëren en heb je een concurrentievoordeel.

Wil jij meer en betere marktinformatie, zonder dat je overspoeld wordt met data?

GrowthSpots helpt je met het structureren en inrichten van een helder market intelligence proces, optimaliseren van je deskresearch, opsporen en analyseren van relevante trends en inzicht krijgen in de werkelijke behoeften van je klanten.

Denk aan:

  • Opzetten market intelligence database
  • Identificeren en analyseren trends
  • Opstellen klantpersona's en value proposition canvas
  • Begeleiden marktonderzoek
  • Analyse van interne en externe data

 

pexels-fauxels-3182834